Κατατακτήριες Παιδαγωγικό Αθηνών : 22 διαθέσιμες θέσεις για τις Κατατακτήριες στο Παιδαγωγικό Αθηνών Δεκεμβρίου 2024
Το Σάββατο 14/09/2024 στις 09:00-13:00 ξεκινά νέο τμήμα προετοιμασίας για Κατατακτήριες Παιδαγωγικού Αθηνών Δεκεμβρίου 2024
Περιορισμένος αριθμός θέσεων…
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2103800303 για την έγκαιρη κράτηση θέσης.
9 μαθητές μας επιτυχόντες στις Κατατακτήριες Παιδαγωγικού Αθηνών Δεκεμβρίου 2023 .
Θεοδωροπούλου Παναγιώτα
Κωνσταντοπούλου Κωνσταντίνα – Ελένη
Αναστασάκη Μαρία
Αλεξίου Αικατερίνη
Βασιλειάδη Ευθυμία
Χριστοδούλου Ιωάννα – Ζωή
Κυριαζή Άννα
Οι υπόλοιποι 2 επιτυχόντες μας για λόγους εργασιακούς μας παρακάλεσαν να μην κοινοποιήσουμε το όνομά τους και το σεβόμαστε απόλυτα.
9 μαθητές μας επιτυχόντες στις Κατατακτήριες Παιδαγωγικού Αθηνών Δεκεμβρίου 2022 .
Μπαλταδώρου Μαρία 2η – βαθμός κατάταξης 52,5/60
Χειλετζάρη Φανή 10η – βαθμός κατάταξης 48,5/60
Γεωργιάδου Αικατερίνη 17η – βαθμός κατάταξης 44/60
Λάβδα Πελαγία 18η – βαθμός κατάταξης 44/60
Ευσταθίου Γεώργιος 21ος – βαθμός κατάταξης 43,5/60
4 ακόμα μαθητές μας έχουν επιτύχει εντός των θέσων 4η-8η και 13η-16η.
13 μαθητές μας επιτυχόντες στις Κατατακτήριες Παιδαγωγικού Αθηνών Δεκεμβρίου 2021 .
Παρασκευόπουλος Δημήτριος 1ος – βαθμός κατάταξης 55,5/60
Ντάρα Παναγιώτα 3η – βαθμός κατάταξης 49,5/60
Καραμήτρου Αλεξάνδρα 7η – βαθμός κατάταξης 48,5/60
Φραγκούλη Αγγελική 12η – βαθμός κατάταξης 47/60
Δημητροπούλου Γεωργία 13η – βαθμός κατάταξης 46,5/60
Νταουλτζής Έκτορας 18ος – βαθμός κατάταξης 46/60
Κούτρα Ηλέκτρα 20η – βαθμός κατάταξης 45,5/60
Νικολόπουλος Σωτήριος 22ος – βαθμός κατάταξης 45,5/60
Φάκας Στυλιανός 23ος – βαθμός κατάταξης 44,5/60
1 ακόμα μαθητής μας έχει επιτύχει εντός των θέσων 8-11, άλλος 1 μαθητής μεταξύ των θέσεων 14-17 και 2 μαθητές μεταξύ των θέσεων 24-27.
18 μαθητές μας επιτυχόντες στις Κατατακτήριες Παιδαγωγικού Αθηνών Δεκεμβρίου 2020 .
Σίκλα Μαρία Ελένη 1η- βαθμός κατάταξης 49,9/60
Παπαντωνόπουλος Κωνσταντίνος 3ος – βαθμός κατάταξης 47,6/60
Κοντοφρυού Μαρία 5η- βαθμός κατάταξης 46/60
Ζαρουχλιώτη Βασιλική 8η – βαθμός κατάταξης 42,6/60
Μουγκού Μαρία Δήμητρα 9η – βαθμός κατάταξης 41,6/60
Μακράκη Άννα 14η- βαθμός κατάταξης 40,1/60
Ζήντρου Σωτηρία 15η – βαθμός κατάταξης 38,4/60
Παναγιωτίδου Αγάπη- Παρασκευή 16η – βαθμός κατάταξης 38,4/60
Παπαρούνα Αλεξάνδρα 17η – βαθμός κατάταξης 38,1/60
Πρωιμάκη Ζηνοβία 20η – βαθμός κατάταξης 37,5/60
Κολέττα Ευγενία 22η – βαθμός κατάταξης 37,3/60
Μαργέτη Τρινταφυλλιά 26η – βαθμός κατάταξης 35,6/60
Γεωργίου Αναστασία 28η – βαθμός κατάταξης 35,2/60
Δουλγέρη Ελένη 29η – βαθμός κατάταξης 35,1/60
Καραμπίνη Γιαννούλα 31η – βαθμός κατάταξης 34,9/60
2 ακόμα μαθητές μας έχουν επιτύχει εντός των θέσων 10-13 και άλλος 1 μαθητής μεταξύ των θέσεων 23-25.
ΥΛΗ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024
- Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Καινοτομία: Αλληλεπίδραση Α.Π.Σ. και
Διδακτικής Πράξης
Βρεττός Ι. & Καψάλης Α. (2014), Αναλυτικά Προγράμματα: Θεωρία, Έρευνα και
Πράξη (ε΄έκδοση) Αθήνα: Διάδραση.
Σελίδες: 11-13, 51-95, 161 – 182, 183 – 227, 228 – 250, 310 – 316
Χατζηγεωργίου, Γ. (2012). Γνώθι το curriculum. Γενικά και ειδικά θέματα αναλυτικών
προγραμμάτων και διδακτικής. Αθήνα: Διάδραση,
Σελίδες: 31 – 98, 99 -117, 173 – 195, 281 – 295, 297 – 309.
Μπαμπάλης, Θ. (2014). Από την αγωγή στην εκπαίδευση. Επισημάνσεις στην εξέλιξη
της Παιδαγωγικής Επιστήμης Αθήνα, Διάδραση
Σελίδες: 129 – 172, 175 – 239, 243 – 251.
Μαλαφάντης, K. (2011). Το παραμύθι στην εκπαίδευση, Αθήνα, Διάδραση
Σελίδες: . 117-169, 233-307.
Μυλωνάκου-Κεκέ, Η. (2019). Σχολείο, Οικογένεια και Κοινότητα: Συνεργασία,
Ενδυνάμωση και Ανάπτυξη. Αθήνα, Αρμός
Σελίδες.: 21-32, 41-63, 418-423, 427-446.
- Εισαγωγή στη γλωσσολογία
Μέρος Α: Θεωρία
Θέματα: Βασικές γλωσσολογικές έννοιες, γλωσσικά επίπεδα, ιστορία της ελληνικής
γλώσσας - Μαγουλάς, Γ. & Μαγουλά, Ε. (2019). Γλωσσολογία και ελληνική γλώσσα.
Θέματα διαχρονίας και συγχρονίας. Αθήνα: Πεδίο [κεφάλαια: 1, 10, 11] - Μπαμπινιώτης , Γ. (1998). Θεωρητική Γλωσσολογία. Αθήνα. [κεφάλαια: 1, 2,
3 και 6 ] - Γούτσος, Δ. (2012). Γλώσσα. Κείμενο, Ποικιλία, Σύστημα. Αθήνα: Κριτική
[κεφάλαια: 6, 7, 8 και 10]
Μέρος Β: Εφαρμογές
Θέματα: το λεξιλόγιο της Ν. Ελληνικής : σημασίες, δάνεια, αντιδάνεια, ετυμολογία
λέξεων, οικογένειες λέξεων, σημασιολογικές σχέσεις (συνωνυμία, αντίθεση,
λεξιλογικά πεδία κ.λπ.).
Για την παραπάνω θεματική μπορείτε να αξιοποιήσετε τα παρακάτω: - Νάκας, Θ & Ντίνας, Κ. (επιμ). (2018). Figura in Praesentia – Τιμητικός τόμος
Θανάση Νάκα, Αθήνα: Πατάκη. [σελίδες: 151-166 (Κατσούδα) και 167-196
(Κατσούδα-Νάκας)]
http://pms-ritorikis.uowm.gr/figura-in-praesentia/ - «Γλωσσικές ασκήσεις για το Γενικό Λύκειο», (Μάθημα: Νεοελληνική
γλώσσα) Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Ινστιτούτο
Εκπαιδευτικής Πολιτικής
http://ebooks.edu.gr/modules/document/file.php/DSGL Glossikes-
Askiseis_Lyk.pdf - Λεξικά της Νέας Ελληνικής (χρηστικά, συνωνύμων, αντωνύμων, παράγωγων
και σύνθετων)
- Μαθηματικά Ι
- Αξιωματική Θεμελίωση μιας Μαθηματικής Θεωρίας
- Στοιχεία λογικής
- Μέθοδοι απόδειξης
- Στοιχεία Θεωρίας συνόλων και πράξεις συνόλων
- Συστήματα αρίθμησης θέσης
- Η έννοια του ποσού ή του μεγέθους
- Πράξεις ποσών με μέτρα φυσικούς αριθμούς (πρόσθεση, αφαίρεση,
- πολλαπλασιασμός και διαίρεση)
- Ευκλείδεια διαίρεση
- Διαιρετότητα
- Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης – Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο
- Μεθοδολογία επίλυσης προβλημάτων
- Ρητοί –Άρρητοι αριθμοί
- Αναλογίες, ποσά ανάλογα και αντιστρόφως ανάλογα, ποσοστά.
- ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Εξαρχάκος Γ. Θ.: «Εισαγωγή στα Μαθηματικά», Τεύχος Α΄ Άλγεβρα
- Γ.Δημάκος –Κ.Μπρουχούτας «Μεθοδολογία λύσης αριθμητικών προβλημάτων»
- Ρασσιάς Μ.Ι «Θεωρία Αριθμών»
- Σχολικά βιβλία Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης